[b]Hvad er dit RP navn :Marcus blytgen
Hvor gammel er du (Min. 12 år :13[/b]
[b]Har du nogen tidligere erfaringer som EMS :ja inde på arma-dillo[/b]
[b]Beskriv dig selv i IRL :jeg er en dreng på 13 der kan lide og spille på computer og kan også godt lide og være sammen med mine venner [/b]
[b]Hvad skal man kunne i EMS Nævn 3 Gode Ting :være sød over for folk, man skal kunne lave god rp, man skal kunne lade vær med og trolle cevile
Beskriv din RP karakter :en brun mand der kan lide og hjælpe folk og ikke bare skyde folk[/b]
[b]Hvad tror du selv du kan bringe til EMS teamet :ved det ikke har ikke været i det så kan ikke lige se hvad jeg skal ændre eller komme med gode ting
Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en over ordnet :ja
Skal vi vide mere om dig (Fx sygedomme osv :nej det tror jeg ikke[/b]
[b]Din underskrift :Marcus blytgen[/b]
Hvad er dit RP navn :Marcus blytgen
Hvor gammel er du (Min. 12 år :13
Har du nogen tidligere erfaringer som EMS :ja inde på arma-dillo
Beskriv dig selv i IRL :jeg er en dreng på 13 der kan lide og spille på computer og kan også godt lide og være sammen med mine venner
Hvad skal man kunne i EMS Nævn 3 Gode Ting :være sød over for folk, man skal kunne lave god rp, man skal kunne lade vær med og trolle cevile
Beskriv din RP karakter :en brun mand der kan lide og hjælpe folk og ikke bare skyde folk
Hvad tror du selv du kan bringe til EMS teamet :ved det ikke har ikke været i det så kan ikke lige se hvad jeg skal ændre eller komme med gode ting
Er du ind forstået med at du ALTID skal høre efter en over ordnet :ja
Skal vi vide mere om dig (Fx sygedomme osv :nej det tror jeg ikke
Din underskrift :Marcus blytgen